www.jutawanpowergold.biz

Friday 21 November 2014

Saya Sudah Menjadi Ahli Powergold.biz!!!

Teks: Rosmawarni Sulaiman

Apa Langkah pertama selepas menjadi pengedar powergold ?

 1. Kenali lebih dekat syarikat powergold.biz

 2.Tahu perkara basic,cara membeli /menempah produk,cara menjual balik,cara mendapat keuntungan dan sebagainya

 3.Kenalpasti apa matlamat anda,adakah menjadi pengedar dengan tujuan menyimpan untuk diri sendiri atau sambil ingin menjana pendapatan.

 4.Susun strategi mengikut matlamat yang ingin anda capai.Sebagai contoh,jika ingin menyimpan sambil menjana pendapatan,anda haruslah ada sikap untuk belajar dan terus belajar selok belok perniagaan emas dan disertai tindakan.

 5.Terus tambah ilmu dari semasa ke semasa dan update info-info terkini di group-group support di fb, wassap , telegram.Jika tidak ada fb,bolehla hubungi intoducer dari semasa ke semasa untuk bertanyakan info terkini.

 6.Sentiasa berkongsi (Sharing) dan niatlah untuk menambah nilai (add value) kepada hidup orang lain.Usaha pengedar emas mengajak orang ramai menyimpan emas sangat murni sebenarnya dan anda sedang berjihad memerangi riba yang ada dalam wang kertas (walaupun kita tidak dapat keluar sepenuhnya).

 Perniagaan yang memberi nilai tambah kepada orang lain boleh bertahan lebih lama dan lebih berkat

 7. Konsisten dengan apa yang anda usahakan,biarpun sedikit usaha itu tetapi yang penting ialah istiqamah (berterusan).Berkat kesabaran dan usaha anda,pasti akan diberi ganjaran,jika tidak di sini,di akhirat sana,InsyaAllah.

 8.Belajar dari kesilapan

 JOM BISNES EMAS !!! REAL BISNESS REAL PRODUK
www.jutawanpowergold.biz

No comments:

Post a Comment